Cipap Tunang Aku Muka Stim

Posted on

Tudung Nakal | Koleksi Gambar Lucah Dan Video Blue – Cipap Tunang Aku Muka Stim ,Cerita Lucah ,Gambar Bogel, Awek Melayu Bogel, Gambar lucah, Video Lucah, Klip Lucah, 3gp Lucah, Buku Lucah, Novel Lucah, Awek Cun Comel, Selfie Bogel, Makcik Minah Tudung, Skodeng.Tudung Nakal Video Lucah,Video Sex,Melayu Sex,Video Bokep, Klip Lucah,Gambar Bogel,Pict Lucah, Melayu Bogel, Kisah Lucah.

 sebenarnya sex experience aku bermula dari form 3 lagik, tapi maser tu
kira belum reti lagi nak feel konek yang keras tu…..masa tu takat kena
sedut tetek jer…sedut lidah jer….

tetek aku besar

emm oklah apa yang aku nak
citer bukan masa memuda dulu tapi masa s’rang…umur ku dah 25
dah..baru jer grad….dari mana tak yah ler.. tapi ipt yang paling top
ler. citer aku ngan tunang aku…

aku kenal ngan tunang aku
melalui irc jugak…kita orang biasa jer memula tu tah cam ner dia cakap
dia suka kat aku…lama gak baru aku terima…kenal setahun setengah
kitaorang bertunang…(s’rang kami dah kawin) masa bertunang ni lah
dugaan demi dugaan…he..he…kami pernahlah ringan2 tak selalu tapi
pernahlah…alah takat dia menyedut tetek aku biasalah tu…adalah 4
lima kali..tapi yang heavy kami bermula apabila, suatu pagi…di hari
cuti umum …aku tengah tidur kat umah ler.iyerlah baru kul 7.30
pagi…tetiba dia call aku ajak aku datang office…temankan dia…aku
pun oklah..bangun siap2…..maklumlah nak jumpa tunang
tersayang……..aku sampai kat opis dia lebih kurang kul 8.30
pagi….sampai jer…aku call dia….dia pun suruh guard tu benarkan aku
masuk….sampai kat dalam opis dia terus cakap…’nadia, abang nak….’
aku tanya dia ‘nak aper..’ dia kata nak semua….aku kata
ish…teruklah abang ni..dalam hati dah ready dah…kata tunggu apa
lagik mulakanlah serangan….he..he… 

pas tu dia dengan muka
penuh stim dia pandang aku dan mendekatkan diri aku pusing…dia peluk
aku dari belakang dan mula mengusap cipap aku dari belakang sambil
meramas2 bontot….aku pun dah mula nak syok ler..pas tu dia
ajak aku
pegi belakang…lina clear…aku ikut jerlah…demi sampai jer..dia
terus tarik aku peluk rapat…dan mula mengulum bibir aku..aku pun
teruslah merengkuh tengkuknya..lama betul kitaorang french
kiss….sampai sesak nafas aku kena sedut dan kena gigit maklum nak
bernapas pun susah..asyik kena sedut jer….bila dah sesak sangat aku
tolak muka dia..langsung tak belas kasihan dia terus tarik muka aku dan
terus menyedut bibir aku….lebih kurang 15 minit kami bercium dan naik
lencun dah cipap aku…dia lepas pelukan dan kata, bukaklah baju dan
tudung yang….emm aku dengan lemah gemalai mula buka baju….dan lepas
buka baju aku fuh tersempullah tetek aku..besar..aku pakai bra 38 cup B
lagi tu… 

emm pandang jer tetek aku dia tak tunggu aku bukak
kain pun terus jer dia peluk pinggang aku dan start mengulum pulak
nipple aku..abang aku ni memang pakar bab menyedut tetek aku ni…dia
gomol habih sambil berdiri sampai terangkat badan aku….sekitar tompok
coklat puting aku dah basah ngan air liur dia dah…lama dia kerjakan
tetek aku..hampir 10 minit…..sampai aku rasa air aku dah meleleh ke
peha dah masa ni..abang aku ni kalau nyonyot macam tak nak lepas..macam
nak telan
terus…kadang2 dia buat lembut2..antara menyentuh dengan
tidak…..hisapan antara lidah dah sesekali menggigit puting, aku pun
sengaja mengerang…uurgghhh..sedap
bang..aaarggghhh…ermmmmm…
sebab aku tahu dia lagi stim kalau aku ngerang….. sebelah tangan
menggentel habis puting aku ditarik..tarik….kadang2 dia genggam kedua2
buah dada aku dan benamkan muka dia sambil menjilat kat celah2 lurah
tu….. penat dia mengigit..dia mula menjilat pulak dah nipple
aku…..betul2 jilat sampai aku rasa macam nak jatuh jer….sebab dah
tak mampu berdiri….lepas tu agaknya dia pun lenguh menjamah tetek aku
sambil membongkok cam tu..dia mulakan balik mencari mulut aku….terus
kami bercium dengan penuh keghairahan…sambil tu tangannya dah mula
menanggalkan kain dah painties aku…. 

kita orang berhenti
sekejap menangggalkan pakaian…dan kami terus berbogel sambil bercium
sambil berdiri….masa ni sambil bercium dia tangan dia dah mula
mengorek lubang cipap aku dah..aku pun kangkang sikit bagi
peluang….dan dalam pada tu aku pun tak diam jugak..mula mengusap2
batang abang aku nih….dah tegang giler dah.. sebelum… panjang tu tak
ler..tapi besar…abang aku kira tegap badan dia…emmm terus dia minta
aku kulum batang dia….aku pun melututlah..dan terus mengulum….
batang dia…penuh mulut aku..aku ni mulut pulak kecik..muat2
jer…penat aku kulum aku jilat terutama hujung kepala batang dah dah
mengembang dah berair tu…pas tu aku gigit hujung batang tu menjerit
dia dan tolak kepala aku terkejut agaknya….aku dah geram dah masa
tu…aku cari telur pulak aku ramas dengan penuh nafsu….dan terus
mengigit manja…sekeliling telur dia….tak tahan..dia cakap abang dah
nak pancut nih….emm aku terus bangun dan kasik dia cool balik, aku
cium mulut dia…. bernafsu sekali…sesekali kali menjolok lidah dan
menekan2….kadang2 mengigit.. biasalah… 

kemudian..dia baring
aku aku karpet dan meneruskan aktiviti kegemarannya menyonyot puting aku
lah..gilaran aku pulak mengerang giler…lantaklah bukan ada orang pun
kami dua jer…..mulut menyedut tetek aku tangan terus-terusan menggosok
kelentit aku…air jangan cakap meleleh……sesekali dia mengorek2 dan
memasukkan jari ke dalam lubang pantat aku punya syok…mana
tak….tetek dok kena sedut…cipap kena korek…sedap oiiii…..sebab
dah terlalu stim sangat kadang kala dia sedut giler tetek aku sekuat
hati sampai cam nak putus aku rasa tetek aku….menjilat tok sah
cerita..kegemaran dia ler tu…macam budak2 kecik lapar susu jer…habis
puting aku membengkak…tak puas dengan mengigit puting..seluruh buah
dada aku diramas… kuat.. mengigit serta sedut sampai dah merah..aku
pulak jenis putih….bayangkan seluruh dada aku dah merah2..dua2
belah..abang aku ni memang cukup geram ngan dada ku…sambil dia
menyedut tetek aku, tangan aku meramas konek dia yang dah tegang tunggu
masa jer nak hamburkan peluru….kemudian aku tolak dia..melentang
giliran aku pulak menyerang…aku panjat badan dia…terus membenamkan
mulut ke leher dia aku gigit…he..he..lekat love bite….. 

aku
kulum pulak telinga dia….batang dia dahkeras sangat dah menyentuh
perut aku masa tu….berair jer hujung…boleh tahan betul tunang aku ni
kalau orang lain mesti dah berterabur….benih…aku turun pulak ke
dada dia..dad bidang…dan ada jugak nipple tak ler besar cam aku
punya..apa lagi..ingat dia sorang jer pandai sedut.. aku pun tunjuk
skill menyedut akulah…sampai dia mengerang betul akhirnya dah tak
tahan..dia tolak aku….terus dia membenamkan muka dia kat leher aku
kena love bite jugak aku bukan satu…tiga dia bagi aku cheh….abih tu
dia kiss mulut aku tak lama sangat adalah dalam 2 3 minit jer…terus
dia ke sasaran utama…. he.. hee apa lagi cipap aku yang dah banjir tu
lah…..emmm dia terus kangkangkan kaki aku…dan mulalah lidah nya
menjelajah …bulu cipap aku memang aku trim..sebab baru lepas period
masa tu…apa lagi dah lah tembam….lencun dan licin pulak terus jer
dia menjilat sekitar bijik kelentit…aku tak tahan..meleleh laju air
aku… terangkat badan aku menahan kegelian…sapa yang penah kena
tahulah cam mana rasa geli dan nyilu jer kena jilat bijik…..macam nak
terkencing pun ada….lama jugak dia kerjakan bijik aku…. 

lepas
tu dia alihkan badan….biasalah posisi 69…batang dia betul2 kat muka
aku.. terus aku mengulum batang dia sambil sesekali terangkat badan aku
menahan kegelian dikerja bijik aku ngan lidah dia…..lebih kurang 10
jer minit kami berkulum2 dan mengisap senjata memasing….dia bangung
dan mula duduk mencangkung dicelah kangkang aku aku dah takut dah….dia
tanya nak ke tak…aku dah tek leh cakap aper dah mata pun dah separuh
tertutup dah…perlahan2…dia angkat kaki kanan aku sangkut kat bahu
kiri dia….dan mula menujah batang perlahan..masa kena bijik tu baru
aku tersedar, ..dan kata..jangan bang..sakit….pas tu dia kata sakit
kejap jer…aku kata tak naklah sayang dara…dah tu dia kata…tak per
dah tak lama dah kita akan kawin dan akan dapat jugak..aku pun masa tu
ok jerlah lagipun masa tu tinggal lagi sebulan jer kami nak
diijabkabulkan….aku serahkan segala…. 

dia pun masukkan
batangnya perlahan…aku menjerit..sakit…biasala besar tu batang
dia….ngeri aku…aku pejam mata….terus dia merebahkan badannya ke
atas badan aku dan cam biasa menyedut kembali puting tetek aku dah
tengah menegang tu….lama dia buat cam tu..supaya aku khayal…memang
aku khayal…dan tengah sedap tetek kena sedut tu…..screeett…selaput
dara aku terkoyak..aku tolak badan dia..sakit ler… sedap2 gak sakit2
gak….emm dia pun paham dan dia tarik sikit batang dia…gesel kat
kelentit aku….kemudian meneruskan aksi menyonyot tetek aku
akulah….emmm kali ni dia mencuba sekali lagi…..masukkan
perlahan2….dan emm ketatnya kata dia… terus membenamkan batangnya
perlahan..lahan..sikit2..aku tahan jer..lah..lama…dia biarkan kejap
batang dia terendam..aku apa lagik mengemut..bila kene kemut jer…
terus dia tarik batang dia….sikit jer…tujah
balik….tarik…..sampai kat kepala ,,.kemudia benamkan balik ….aku
pun kemutlah sedap sangat..aku terus berbunyi ..urrghh arrghhhh sedap
bang…..emmm lagi bang…terus jer dia mendayung… sorong
tarik..sorong tarik……. 

emmmm dah puas batang dia kena kemut
ngan aku….dia cakap …nak pancut sayang… terus dia
keluarkan….pancut kat dada aku….habis..berlendir2 dadaku degang air
mani dia…..bercampur lak darah dara aku…terkulai kami lepas
tu…..rileks kejap… kemudian dah benafas sambung balik lebih kurang
cam tadi jugak tapi kali ni main doggylah pulak..memang cepat pancut
masing2 kalau main macam ni….lama kami bergomol dan bersatu hari
tu….adalah masing3 klimaks 5 6 kali kot…sedar2 dari kul 8.45 tadi
dah dekat pukul 12.00 peerrrghhh naik lunyai tetek ngan cipap aku kena
belasah…..tetek aku dah membengkak dah…ditambah pulak dengan love
bite sekeliling… dada aku…..stim pulak aku tengok….. kemudian kami
bangun dia ambil tisu dan lap cipap aku bersih dan cium cipap
aku..tanda tima kasih kot..aku pun lap ler batang dia…sambil aku
mengelap tu pun mengeras lagik tu..lepas tu kami pun sekadar ringan
jerlah….bercium dan menyedut2 jerlah….maklumlah dah tak der tenaga
dah masa tu….lemah..sampaikan nak bangun pun rasa tak larat..bila
bangun jer…sakit celah kangkang aku…….emmm itulah kali pertama
persetubuhan kami…. s’rang kami dah kawin…biasa tiap2 malam
main..kalau hari cuti lagik best….katil tu teman setia kami…dalam
bilik air pun jadik…..beromen jer keja kami kalau hari cuti…ops
lupalak nak cakap…masa malam pengantin kami lagi best…..kami beromen
sampai dekat nak subuh…dari kul 12.00 sedar2 dah dekat kul 5.00
pagi….esok pagi rasa nak jalan pun cam pedih ..sebab semalam tu kena
ganyang sakan…..habis katil umah mak mentua aku lencun ngan air anak
dan menantu dia…..he..he….bestttttttttt

Leave a Reply

Your email address will not be published.